click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Thursday, March 29, 2012

aku dan kehidupan...(bajet je status aku ni)

Salam semua...

lama tak update blog...maaf ye..skang ni bz sket...hari-hari aku keje...
ari biasa kat opis...mlm kalau xbuat tempahan kek..aku jual tudung or kain kat online..boleh tgk kat sebelah ni page aku...sebelah mana???alaaaaa sebelah kanan ni..kan ada tu....hehehehhee

pastu kalau xde ape gak aku akan menghabiskan masa bersama Aryan dan suami n family tercinta..best ooo buli Aryan...hehehehehe sian dia dapat mama cm aku...pastu sabtu ahad pulak aku berniaga kat pasar pagi di Kg. Medan PJ...aku jual Puding jagung...macam yang di bawah ni..



dan juga agar-agar...ada macam-macam la...laici, cendol, pandan, bandung ..ehh macam-macam laa...cekidaut pic bawah ni...


dan juga nasik lemak...ohh sorry pic xde lak...hehehehehe...aku juga amik tempahan untuk KEK BATIK (sorry pic xde lagi..nanti ada aku upload ye..harga dia cuma RM25 je untuk 1 loyang = 350gm biskut meri dan juga KEK SARANG SEMUT...pic as below...harga dia pulak per box ialah RM10 je...kalau nk pos pun bleh..korg kena tambah lagi RM10 la...


dan lagi satu..hehehehehe


haaa ni RM10 je..murah kan aku jual...

so abis bab bisnes..kalau korg nk beli atau ada pape pertanyaan boleh call aku atau email ye...

cuma aku kesian kt Aryan..tak dapat nk concentrate sgt dgn dia...hmmm xpe syg..mama akan ganti setiap masa yang terbazir itu suatu hari nanti ye...kita pi jalan-jalan..mama n papa cari duit untuk kamu gak... :-)


seee.....aryan senyum je..dia ckp.. "okey mama..abang nk pi DISNEYLAND!!!!"

2 comments:

  1. eh abang??..aryan nak dapat adik dah ke?..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe saje panggil dia abang...mane ade adik lagi

      Delete

nuffnag ads..heee