click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Tuesday, April 10, 2012

Confirm ke??

Salam All (heheheh bajet cm ramai je pembaca budiman kan)

Today is the most happiest...dan the most tak berapa nk happy in my life...
happy pertama sebab dapat ni...


dapat ni.....




alaaaaa dapat ni laaaa.....






































ok laa..aku saje kenakan korg suh korg scroll down sampai bawah...
aku dapat surat cinta dari UniKL...weeeeeeeeeeeeeeee

hikhikhik...kecoh la ko ni anis...baru nk dapat confirmation letter..org lain dah berzaman dapat xkecoh pun...
ehhh suka aku laaa...blog aku...suka laaa aku nk letak pic ape....(ehhh sorry terbelagak lak..hehehehe)..


Alhamdulillah..segala pujian aku kepada Allah...kepada ibu..pada suami...pada anak-anak...ehh silap..kepada anak..anak-anak masih dalam proses pembikinan ye kawan-kawan...nanti bila dah siap proses aku bgtau...(apesal aku nye wish mcm dapat award je ni..muahahahahahahahhahaa)

Aku panjatkan syukur..Alhamdulillah ni la 1st time aku dapat confirmation letter ON TIME...selepas 6 bulan...hahahahahah nampak sgt aku xperform kan...elehh korg mesti pikir cmtu...bukan laa..sblm ni sume keje aku dapat on contract basis...soo mmg xde la istilah confirm kan...

ni la keje permanent pertama aku...aku pergi interview masa tgh berpantang...yes!!!during my confinement period aku pi interview...masa tu 2-3 hari sebelum puasa...siyes ckp..masa tu mmg badan aku xfit lgsg nk pi interview...tp demi menyenangkan family..aku gagahkan juga...

Alhamdulillah pas raya aku dapat jawapan..aku diterima masuk ke sini...so bermulala cabaran aku...tapi Alhamdulillah..so far so good..cuma ade la few things yang tak berapa nk good kan..tp heh!!!ade mak kesah???

Jadi...ini saja entri aku untuk kali ni...sampai bertemu lagi..bubbyyyyeeeeeeeeee...

p/s:> Aaron Aziz menang ABPBH...awwwwww eh hariss.....tp kalau diberi pilihan..aku xmo kot suami mcm dia...iskiskisk mcm haris laaaaaaa...

No comments:

Post a Comment

nuffnag ads..heee