click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Tuesday, January 31, 2012

hati yang berprasangka...

Salam semua...

Sejak seminggu dua ni xtau la kenapa...hati ni mcm ada sesuatu yang xbest je...
sentiasa ada perasaan yang xbest...sentiasa fikir yang bukan-bukan...
yang paling teruk lately ni sikap negative yang paling aku perasan ialah CEMBURU dan IRI HATI pada org lain...

HOW COULD YOU ANIS!!!xpatut aku ada perasaan cmtu kan...tp entah la...selalu je rasa jeles dengan org lain...bila tgk org happy dgn life dorg..dgn keje dorg..dgn hidup dorg...aku rasa xbest nye diri aku which AKU XPATUT KOT ADA FEELING CMTU!!

hidup aku dah cukup sempurna dah ni...xde yang lebih xde yang kurang...
org lain xde pasangan..aku dah ada...
org lain pasangan dorg tu romantik ke ape ke...at least aku tau cmne papa syg aku...mcm mana cinta dia kat aku...
org lain ada baby girl..aku jeles..sedangkan aku dah ada seorang putera yang cukup sempurna sifat dia..yang menjadi permata hati aku...
org lain kawen nampak grand..aku dok igt balik majlis aku...pastu setan dlm ati dok bisik2...itu laa anis..kalau ko buat baju cm dorg..kaler cm dorg lg meletop..sedangkang majlis aku tu dah cukup sempurna dah...xde cacat cela pun...
isk..tu belum masuk bab keje...
nape dia ada sama kelulusan ngan aku..tp gaji dia best..keje dia best..sedangkan aku dah ada keje tetap...gaji pun dah setimpal ngan aku punya job scope...
org tu ada rumah besar..ada keta besar...aku jeles..nape aku xde keta cm dorg..sedangkan aku dah ada 2 bijik keta dah...
dan macam2 lagi la...
Ya Allah..ampunilah dosa aku...
tak pernah hati ni nak rasa syukur dengan nikmatMu...
tolonglah Allah ajar hati ini bagaimana untuk menunduk ke bumi...
aku rasa ni semua gara-gara FB...aka facebook...
aku terpengaruh dgn cerita kawan2...
aku happy tgk mereka happy...tp dlm masa yang sama aku jeles...
isk..teruk aku ni kan...
kepada kawan-kawan..maafkan aku ye...

mode:> jeles tgk member punye baju lawa...aaaaaaaaaaaaa :-p

No comments:

Post a Comment

nuffnag ads..heee