click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Wednesday, February 8, 2012

businesswoman..ke?

Salam semua....

Maaf lama xupdate...bz sket lately ni..ade je activity setiap hari dan hujung minggu...tak dan la kata org nk duduk senang2 kat rumah..siang habiskan masa di office...bila balik main dgn buah hati tersayang...dan menggunakan setiap masa yang ada bersama yang tersayang...

bila hujung minngu pulak ada je..mmg la byk cuti tp xrehat mana pun...baru-baru ni cuti 4 hari kami sekeluarga balik Johor..atok tiba-tiba sakit masuk ICU...Allah dugaan...igt nk rest tp dah sakit kena la balik...Alhamdulillah atok dah sedar n boleh bercakap...lega la juga nk balik...

cuti yang minggu sebelum tu pun ada jugak hal nye..tp tak igt dah buat apa..hihihi bz mengalahkan PM pulak kan...hari ni pun terpaksa cuti emergency..mak tok xbalik lagi..sape mau jaga itu DINOSOUR...heheheh ni pun nasib baik la dia tido..kalau x..huh mmg xde la nk update...

bukan apa..mesti korg akan perasan ada ORDER FORM di atas page aku ni kan...haaa nk citer pasal tu la..hihi..baru-baru ni aku mendaftar sebagai ejen jual tudung...alaa saje-saje cari rezeki lebih...dari xbuat apa baik jual sumthing kan...sekarang belum official lagi...br tgh buat fan page...tgh nk daftar sebagai ejen...dan mcm2 la...xpe nanti dah official aku update status lagi ye...skang ni lum lagi...gambar pun lum ada..heheheheh

mesti korg pelik kan..nape lak ade ORDER FORM kat blog aku..nape xletak kat dalam fan page je...haaaa jawapannye ialah sbb aku xtau mane nk letak order form tu kat page FB tu...adoiii sehari semalam aku dok depan pc mencari mana la application yang boleh aku link kan ke fan page tu...tp xjumpa jugak..hadoiii sakit hati sakit pale sakit otak..last2 senang citer letak kat dlm blog...

Jadi bila dah start berniaga nanti (insyaAllah) korg akan aku DIRECTKAN terus ke blog untuk sebarang order...senang mcm tu kan...buat masa skang la sampai la aku jumpa mcm mana cara nk letak form tu dlm page FB aku..hahahaha

jadi buat masa skang secara xrasmi nya blog aku ni akan jadi blog jual brg dan juga update untuk diri aku...sbb nya aku malas nk buat blog baru lagi satu..mcm poyo sgt je..fan page buat, blog buat..skali xde org beli aku gak malu..hehehehe ehh xde la sampai cmtu..rezeki tu kan milik Allah...kita usaha je...Nabi pun ada ckp...dalam 10 pekerjaan 9 darinya adalah berniaga..so aku start la kecik2...

so sampai di sini je update aku buat masa ini...insyaAllah nanti kita jumpa lagi ye...jaga diri korg baik2..skang ni jusim sana-sini org sakit...biarkan kita sihat selalu ok...Wassalam

No comments:

Post a Comment

nuffnag ads..heee