click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Monday, October 15, 2012

BUKU PINK ooooooo BUKU PINK

Assalamualaikum semua....

lama tak update...ade byk benda nk cerita..tapi idea nk tulis xde....so skang ni sementara boss xde..ape lagi...jom la update....

sedar tak sedar dah 14 minggu dah usia kandungan aku...Alhamdulillah..semoga Allah sihatkan baby dan mama dia dan semua ahli keluarga yang disayangi....enjoy every moment...Alhamdulillah gak morning sickness dah makin kurang yang amat...jika nak dibandingkan dengan 1st trimester dulu..mmg mabuk saje...

Cuma yang bestnya ialah...BUKU PINK ai tak buat lagi...ahahahahahhahaahhahahaha adoiiii dah nk masuk bulan ke-4 ni..buku pink tu xbuat lagi..hebat tak???en papa cakap..xpe la...mama dah otai...ihkihkih...

Otai la sgt...sebenarnya ada byk sebab kenapa aku xbuat lagi buku pink tu..(cehhh nk gak bg alasan kan ko ni anis)...sebab pertama...takde masa.....ahhahhahahahaha ok tu clishe sgt kan....masa tu ade je sebenarnya..tp sbb sibuk kat office buatkan aku lupa je....

Sebab ke-2....buku pink masa pregnantkan AAA dulu asyik terlupa je nk bawak...haaaa kenapa kena bwk kan??tu anak 1st..ni anak ke-2...buku pun lain2....sebenarnya...doc nk tgk history kita mengandung anak terdahulu...ujian apa yg kita dah lalui masa anak terdahulu...nk tgk history kita dulu...ade diabetis ke..hypertension ke...pastu nk tgk ade pape la kita kena dulu...so benda2 tu penting utk 1st time check up bagi anak ke-2 dan seterusnya....

Sebab ke-3...aku mmg sebenarnya malas nk pi check...nanti kena bebel...ooooiii nurse kat klinik ibu mengandung suka bebel tau...hahahahaha ehhh jgn marah tau kalau ade nurse2 yg baca..aku bukan complaint...dorg tu syg kita sebenarnya..nk ibu dan anak yg dikandung....

So itu la...rasanya aku akan pi klinik tu next week kot...adoiiii arini br isnin...nk gak next week...agagagagagaggaga....ok la..sampai kita bertemu lagi....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

nuffnag ads..heee