click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Tuesday, March 19, 2013

Page Baru...Business Baru...Semua Baru...

Assalamualaikum semua...

Lama tak update kan...Alhamdulillah today aku berjaya membuat page baru untuk business online aku..harap kawan-kawan dapat support.

Korang kalau rajin boleh la jenguk-jenguk page baru aku iaitu http://butikamore.blogspot.com/
Alhamdulillah berjaya juga lancarkan 1st batch untuk baju kurung pahang cotton sulam...harga murah je...

Now pregnancy aku dah masuk minggu ke 36...heee berdebar hati mak tau...jangan risau..kalau korang nk order time pantang pun takde masalah..en papa boleh tolong uruskan...

Sambil-sambil tu aku mencari juga ejen dropship...kalau sesiapa berminat boleh la email aku di butik.amore12@yahoo.com atau nak lagi cepat boleh la PM ke fb aku Butik Amore ye...

Salam sayang semua..semoga kita sentiasa beroleh rahmat dan berkat dalam setiap apa yang kita lakukan...doa aku semoga korang dimurahkan rezeki...doakan rezeki aku murah juga...

Sampai disini sahaja...Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

nuffnag ads..heee