click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Wednesday, November 23, 2011

C.I.N.T.A & S.A.K.I.T

Salam all,

hahahhaha macam ramai sgt je reader aku kan...
ok la..korg mesti suspen dgn tajuk entri aku kali ni...(sekali lagi aku perasan mcm aku ada beribu lemon reader)..dah anis..jgn memain lg okeh...

xde la...bukan la aku nk cite yg cinta tu sakit...tp cinta itu mmg sakit ape....adoiiii...weekend yg lepas saye balik LUMUT..home sweet home...walaupun aku currently stay kat KL...tp bila pas kawen Lumut la rumah aku...xde feel dah duk KL ni wehhh...itu sume sebab CINTA hatiku dah balik sailing..hehehehhe
pastu lak ade la family day anjuran KD SELANGOR...dimana-dimana....kat Swiss Garden Golf and Country Club kat Damai Laut...
hotel was owhsome giler beb...sgt peaceful dan sesuai untuk org yg nk honeymoon atau bercuti..sbb ape..sbb kalau masuk situ kompom korg xkeluar dah...jauh giler wehh kedalam..merentasi 7 gunung dan juga 7 lautan (ok skali lagi aku merepek)...hahahahah xde la sampai 7 laut..sblah Lumut Waterfront tu je (kalau ikut jalan laut laa)..kalau ikut jalan darat mmg agak mencabar dan jauh...
bila sampai sana...baby Aryan menjerit2 kesukaan..aku pun xtau nape...dia cm seronok sgt kot dapat masuk hotel 1st time dlm hidup dia.. (wehh Aryan..ko tu baru 4 bulan tau..jgn nk demand lebih2)..
Aku suka dgn konsep bilik hotel tu...neat n tidy dan juga dpt sea view...heheheheheheh...so call hari keluarga tu mmg xde kena mengena ngan kami pun sbb incik hubby malas nk join (bleh plak cmtu kn papa...name pun ari keluarga....haishh laki sapa la ni)...so kami pun relax2 je kat dlm bilik melayan telatah Aryan yg dah mcm beruk dapat bunge..menjerit2 suke dia..siap meniarap almost 10 kali kat dalam bilik hotel je...kat KL punye la malas..haissshhh Aryan oo Aryan...sabar je la kau ni tau...
so malam tu ada la event dinner...aku sumpah xdapat makan dengan tenang dan sempurna tau..sebabnya ialah

1- banyak giler NYAMUK..sumpah bapak besar nyamuk hutan wehh..aku rasa cm nk pasang ubat nyamuk je kat pinggang.. (mcm penoreh getah tu...atuk aku dulu selalu buat cmtu tau...)pastu lak nyamuk ni jenis xmakan saman tau...berkali ko halau pun dia datang gak...(agaknye nyamuk pun terkejut kot...ramai giler ummat tetibe..)

2- aku berulang alik dari dining hall ke bilik kat 5-6 kali tau mlm tu..sebab Aryan nangis kat bilik...mula2 aku bwk turun..tp dah nyamuk byk sgt...xberani la aku nk biar dia lama-lama...tp duk bilik ngan maktok byk lak ragam dia...hishh kacau daun keladi betul aryan ni tau..mama mau makan dgn sempurna pun xdapat...

3- aku xdapat nk mkn byk2..ye lahh dah keje ulang alik dr bilik je hall mkn..org lain dah abis mkn aku masih terkemut-kemut nk menghabiskan starter tau...adoii laaa sampaikan ada sorg wife pegawai hubby kata..aikk kamu ni mcm biskut..kejap ade kejap xde...(sobsobsob sedih aku tau)...

4- food dorg xbest la..sayang betul...xtau la aku mkn xpuas ke ape ke..tp aku cm kureng sket la ngan food dia..syg betul..hotel dah best...tp food lak xsyiok...

ok la entri utk kali ni..kang panjang sgt kang korg bosan lak bace...hhehehhehehe nanti aku sambung part 2 okeh...

p/s:> aku nk huplot picture...tp xjumpe kabel lak....hishh mane ntah aku letak kabel ni...waaaaaaaaaaa nanti 2nd episode aku citer nape aku cinta dan sakit ye...sampai disini aje...bye korg...salam...

1 comment:

nuffnag ads..heee