click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Wednesday, November 30, 2011

aaaaaaacchhhoooommm!!!bersin dan saya (@_@)



Salam All,

aaaaaccchhhooommm!!!heheheh maaf korg...arini saye xsehat...jadi blog pun xsehat gak...pernah x korg mengalami situasi seperti aku...di saat-saat opis tgh ramai org..korg terbersin mcm esok dah xde lg dah...mcm pic kat atas ni...dan juga kat bawah ni..


dan ini juga


cmni pun comel gak kan..hehehehe



ye...aku mengalaminya hari ini..aku ulang ye HARI INI...oohhh tension wehh...huhu tp xpe la..bak kata akak opis aku ni... "anis, tu namanya Allah nk cuci dosa kau" hehehehe sejuk sket ati...stress pun xpe la...tp sumpah weh..kalau dari pagi aku asik bersin xbenti je...sakit dah hidung, pale badan mata sume la...

end up nya badan rasa seram sejuk dah ni...nk demam je rasanya...dah makan panadol soluble pun xberjaya gak...


dah la rasanya sungguh xsedap weh..xtau la kalau korg kata best..tp sumpah xbest...kembang kuncup tekak aku nk telan ni...aaaaaa hanya ada 1 ubat selsema je yg berjaya melawaan sakit flu aku ni iaitu Actifed..tp siyes ngantuk giler wehh mkn ubat ni...xtertahan lagi mataku ini kalau dapat ubat ni...ni contoh pil dia.


haishh ya Allah..sembuhkan lah aku cepat..xnk nanti selsema ni berjangkit kat Aryan pulak...dah la semalam 1 hari Aryan asik nangis je...xcukup tidur dan juga flu ini membuatkan badan kita lemau sekali...so korg..jagalah kesihatan anda dgn baik ye...nanti ape kerja pun xleh buat...sekian sahaja update aku kali ni..bye semua..
Wassalam.

No comments:

Post a Comment

nuffnag ads..heee