click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Wednesday, November 16, 2011

pheewwww..lama xupdate..

Hi salam semua...

ya Allah lama giler haku xhupdet blog..hahahahaha sampai lupa password okeh...
ok simple n short update in what's goin' on with my life so far...
1- aku dah beranak aka bersalin.. (yeay) - dapat baby comel nama dia Aryan...

2- aku dah dapat kerja...(yeay jugak)..heheheh Alhamdulillah in the middle of confinement period aku dipanggil untuk interview...and just after confinement or "berpantang" period aku start...rezeki anak tu...

3- aku start balik buat bakery and start menjual...antara yg tgh running sekarang ialah pavlola..nyum2...cheese kek lapis oreo..nyum2 gak..and apom polkadot...(sorry guys..pic will be upload later sbb pc kat opis xde gambo tu) yehehehhehe sorry kat boss gak sbb guna opis time nk hupdet blog yg dah bersawang ntah hape ni...

4- hubby dapat transfer KL...ya Allah aku hambaMU yang sangat lemah lg hina..syukur atas rezekiMU ya Allah....itu lah kita ni (iaitu aku la) selalu lupa padaNYA..tp DIA tak pernah lupa pada kita...maafkan hambaMU ini ya Allah...

5- aku akan berjanji akan lebih kerap updet blog pasni..heheheheheh

ok la..sekian untuk buat masa ini...later2 kita borak2 lagi ye...salam u alls...

p/s:>> sape tau cmne nk add atau register nuffnang ni..aku nk gak dpt duit free..hehehehehehe

No comments:

Post a Comment

nuffnag ads..heee