click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Wednesday, December 28, 2011

Gege...mama sayang gege

Salam semua,

Aku baru kehilangan permata hatiku...Tiger aka Gege...
menangis aku ssemahu-mahunya...dia adalah sebahagian dari nyawa aku...
dia aku anggap dah seperti anak sendiri...
dah macam anak sulung aku...

sekarang ni masih terbayang gelagat dia sewaktu hayatnya...
bila kami balik die akan berlari keluar untuk menyambut..dia akan mengiau...
sekarang??kalau aku balik rumah dah xde dah meow dr gege...dah xde la dia nk berlari ke muka pintu nk sambut kami...xnampak lg dah ekor dia yg kembang2 tu menonggek kiri kanan...

sekarang ni..masih terbayang aku...mcm mana "kak nam" or penyeboknya dia kalau kami balik dr shopping...mesti die akan sebok meng"cek" barang2 yg kami beli...
kalau terus bwk pi dapur mesti kaki kena gigit dgn dia tanda protes...
sekarang??kalau aku pi kedai hari2 pun xde dah dia nk cek lg barang2 tu...letak la barang tu smp mlm pun xkn gege nk keluar lg untuk cek brg2 sume...

masih terbayang lg aku...bile time dia nk bermanja..dia akan mengiau kat telinga kami sampai la kami bgn dr tido...semata nk suh belai dia..
sekarang mama nk belai siapa lg gege???

Ada kawan cakap..gege tu kucing je..syg Allah lebih...hahaha funny..takkan lah aku nk samakan Gege dan Allah...hati manusia itu luas...syg Allah adalah syg yg hakiki...sampai mati pun hanya Allah di dalam jiwa ku...gege ialah haiwan peliharaan..mana boleh sama...Allah manusia..tak pernah faham apa erti kasih syg..adakah kita hanya boleh menyayangi manusia semata??cetek sungguh akal pemikiran ini kan...

Back to gege...mama akan igt gege smp bila-bila ok...tp mama pun ada adopt kitten baru...ape pun u are always and always will be in my heart forever...jom kita layan pic gege masa hayat dia ada...miss u so much Gege...








No comments:

Post a Comment

nuffnag ads..heee