click la...nk beli tudung byk2 ni..hehehehe

Friday, December 16, 2011

Sedih

Salam All,

aku sedih arini...sedih sgt...
xde rezeki agaknya...
Allah lebih mengetahui segalanya..
ada kakak opis aku ckp..
"Anis..dia tau ko xnk dia..sbb tu dia keluar..."
Ya Allah..tak pernah terlintas aku xnk dia..
xde pun niat dan maksud aku smp ke situ..
aku cuma risau je...
takut xmampu nk bahagikan kasih syg antara anak-anak dan keluarga...
jd...aku pasrah..dan menangis je...
sedih sgt...
moga ada sinar baru buat aku esok..
en papa ckp..
"ma...jgn la sedih...tuhan tu sygkan Aryan..dia manja..nk bg aryan lama sket dgn mama..dgn papa...insyaAllah ada rezeki kita lain kali ye.."
so ptg ni nk pi klinik...nk double confirm balik...
huhu tp sedih gak...

bye..
wasalam

No comments:

Post a Comment

nuffnag ads..heee